fredag 16 juli 2010

En negativ sak med sommaren


När sommaren kommer till Sverige så har man riktigt tur om solen vill vara framme en längre tid, som vi haft tur med den här sommaren. Då vill man ju vara utomhus konstant och njuta av solen, sitta i parker och dricka mousserande eller rosé och annat. Detta gör att man blir väldigt kissnödig och det är här problemet börjar, jag är en person som är hemskt dålig på att kissa utomhus och jag hatar det. En kväll dock för ett par veckor sen så hade jag och min pojkvän Ludde en mysig picknick i Vasaparken med vin, öl och jordgubbar. Efter ett par timmar av drickande och mysande så skulle vi gå till norra bantorget för att träffa några kompisar, tyvärr var jag väldigt kissnödig. Vi gick runt parken och hittade en vacker innergård med mycket stora rabatter med vackra växter och det var ju ett perfekt ställe för mig, stenmur att sitta på och ingen oro över någonting. Dessutom fanns det till och med en fontän där man kunde tvätta händerna. Min pojkvän tyckte det var kul att föreviga det här ögonblicket och det ser ni här ovan.

3 kommentarer:

  1. Man ser musen! /Natali, Anna & Melker

    SvaraRadera
  2. Haha ni är ju roliga! det gör man absolut inte :) puss puss

    SvaraRadera
  3. himla porrbild / en syster

    SvaraRadera